Wednesday, August 25, 2010

Kisah 18SX Di Bulan Ramadan


Ni siapa punya kerja ni, masuk blog aku semata-mata nak cari kisah 18sx ni? Bulan-bulan puasa pulak tu.


Semuanya gara-gara entri lama aku, yang dah dua tahun usianya tu. Padahal ia bukan entri 18sx pun. Ia hanya sebuah kisah tentang salah faham bahasa di Tanah Melayu yang penuh dengan kepelbagaian ini.


Hah, siapa? Baik mengaku cepat!





Sila klik gambar untuk ke entri kontoversi tersebut. Tapi jangan imagine yang bukan-bukan pulak. Menambah noda dan dosa aku saja nanti...




5 comments:

pakcik kordi said...

mmg kontroversi..nk mujur koi tk bg ketua kg koi bce...!

pakcik kordi said...

eh!boleh plk koi 1st!ini sudah bagus!nape org suka sgt dpt 1st komen ek?

Rahimin Idris said...

entoh la kordi. tak tau pulok loi. kahkahkah

Don Balon said...

mujor kita dok felda min..semua dialek malaya kita tau kuikui

pakcik kordi said...

ahaks!