Sunday, December 6, 2009

Jalan-jalan ke Kebebasan Jiwa.

Bilalah agaknya jalan dari Jengka - Temerloh - KL; kerajaan Malaysia nak buat macam ni?



Atau macam ini? Kalau boleh sepanjang jalan. Baru la sedap nak drift. Satria Neo tonggek sila parking dekat side table la.


Ini tidak. Pondok tol saja yang banyak sepanjang lebuhraya. Tahun depan dengar cerita nak naik lagi dok? Petrol dan diesel pun naik. Pengguna pun mesti marah-marah. Lepas tu ada demonstrasi. Nasib la.

Laaa, tahun ni aku langsung tak pernah jejak KL rupanya.

13 comments:

Mimie.Candy Cane said...

patut la ko malas basuh kete..kalo gitu gaya rupa jalannnye..mmg wat penat je kalo basuh..

aok xmo mari jenjalan jenguk koi kat bukit selilau ke?hahaha

terrarosa said...

ermmm.... jalan - jalan ni ada potensi juga untuk dibuat lubuk keli
hik3

Pipiyapong said...

Berlagok!!! Ada Pajero kotok pun nok ek!!

Redz da Tsar said...

Hehe... Bagus jalan nie... Takyoh ayo tol doh.. huhu

rahimin idris said...

Mimie,
Aku doh kabor, tak ada guna membasuh. Macam setan kotor tu. Kalau pergi bukit sekilau aku kena basuh dulu ke?

terra,
keh keh keh. memang tengoh meriki-riki juga ni.

pipiyapong,
ah. sementara ada. sedak juga berlagok ni rupanya.

redz,
tak bayor menda? rm4 sebulan ni weh kos selenggara. kali dengan 450 perneroka. mok keh la bayor. haha

Abang Ben said...

exora boleh lepas ke jalan camtu?

rahimin idris said...

Ben Krenmaut,

jangan kata exora, van jenazah pun lepas tu. tolak le.

dzul said...

sampai berkelinco jalan..kang jenuh mengerat pelepoh sawit buat lapik tayor..

rahimin idris said...

dzul,
sehdey sangat ni. keh saje je lutu ke lubang dalam2, tak pada haje lalu. tayor bunga besor penumbok. tak lok 4wheel pun.

jo said...

powil kau ada tanduk tak?

Hashim Zabidi said...

Jalan ke ladang sawit, macam jalan kereta kuda. Tak apalah asalkan cepat kaya...

♣ haNie ♣ said...

dh pandai main snap2 gmbr dr dlm pajero lah..

*kagum*

hahahahahaha!!

bokbon said...

dengar-dengar rege gula pun nak naik juga dah, kat tempat gua gula dah pun jadi barang 'rare' sekarang.

baru je lepas pulih.