Thursday, November 12, 2009

SMS sebelum tidor tadi malam.

Malam tadi. Aku baru nak lelapkan mata. Tiba-tiba saja ada SMS. Entah siapa la SMS prentan orang nak tidor ni. Nombor tak di kenali. Orang arab ke? Atau orang Badwi? Hati ditumbuk-tumbuk dek pertanyaan.

012-908 XXXX: Ado surat sampai rumah?

Sebaik dibaca. Cara cakap macam orang Negeri 9. Tapi nombor kelantan ni. Hala ke Bunut Susu, Pasir Mas.

Oleh kerana Negeri 9 menang Piala Malaysia baru-baru ni, aku ambil keputusan untuk balas dalam bahasa Negeri 9 la.

Aku SMS: Ekau ni sapo pulak? Posmen ko tanyo2 surat sei ni?

Tak ada balas-balas dah. Menyesal tak sudah gamaknya. Mengenangkan kredit habis silap hantar SMS.

Aku pun lena di ulit berlian.

13 comments:

eiza in the house.. said...

kelakornya..eiza selalu kene cikgu sek salah sms kat kwn dia..bengang bagai bila jwp bukan org yg dia cr..huhu

Don Balon said...

Puang..puang..
Koi tendong bunut susu tu laluan koi la balik raya weh..kuikui

terrarosa said...

biso demo, buleh tilik nombo pah ko bunut susu tuh !

kikikiii...

Mimie.Candy Cane said...

aku rasa penghantar org kelate la.biler ko cakap nogori terus dia putus angin.snsitip oooo..

Webmaster@Echam said...

Kah..kah..kah...

Kesian kat org tu wehhhh....

aishah_conteng_je said...

mano la den tau den silap tokan.

maap yo!

Fadh said...

demo nok kene timbok ko min...demo jange wak main nge kawe...kawe tike perut demo nge kelewe ke...

rahimin idris said...

Ieza,
Ala, salah antor SMS ada makna tu ;)

Don,
Bunut susu tu koi pergi beraya dulu. Tak nampak pun susu mengalir. Kuikuikui.

Terra,
Demo…kawe sapa Tak Ba buleh telek weh!

Mimie,
Bukan setakat angina. Aku ingat jalur perut dia sekali hancai tu.

Echam,
Bior nye lantok. Buak keney pun. tak berambi menaip nombo talipon.

Aisyah,
Ekau ko. Kalau ekau, den maapkan. Ekau dah makan nasik ko bolum? Kalau bolum poie makan. Bayar sendiri.

Fadh,
Cih, demo pikir timbuk demo jah? Sekali kawe bedil dengey mancih baru demo sebek..

FarhanaLicious said...

patut lah dah tak mesej aku. Sibuk sms dengan org negeri 9 rupanya. heh

mazru said...

koi kerap jugek dapat sms yg tak tau dari mana2..

Suka Bebel said...

panas lagi kes bola nie, jangan main main. aku dah kena gam kat fesbuk pasal entri aku ari tu.haha

relevan said...

Silap tekan tu..tak pun dia sengaja nak ayat..pasei dia tak balas sebab aok kata dia keje posmen..ntoh2 dia keje TNB ke Telekom ke..

Rajuna said...

aku paling benci orang call guna private number. bangang.