Wednesday, February 4, 2009

Bubar..bubar juga. Rakyat makan bubur apahal...???!!!

Memang licik. Selicik-licik politikus Malaysia ni, berjayakah mereka membubarkan 'Kerajaan Langit' Ayah Pin?

Belum licik lagi bab itu aku rasa...

13 comments:

alif-mikail said...

peh1 politikus jugak! ahhaha

rahimin idris said...

aliff,
mana ada! ini isu semasa. entah apa2 diorang kan? membazir duit rakyat untuk dapatkan kuasa je...

Kikuri said...

Aku rasa, ayah pin skang ni menyamarlaaa. Dengar citer, dia dah tukar nama jadik ayappan...


P/S
Apakah? Facebook? I'm impressed!

sultan said...

aku rase lebih baik la bubar dr trus jd boneka...

k.e.r.i. said...

ayah pin da lame naik langit.

agaknya la.

FarhanaLicious said...

ayah pin? dulu aku tak tau menahu pasal ayah pin, walaupun tempat dia lebih kurang.. err.. 30 km dari rumah aku. lepas dia masuk berita baru aku tau yg kat besut ada satu kerajaan baru. dasat betul lah daddy pin nih.

Dzulkarnain Mohamad said...

mereka ada 'agenda' kah..?
atau otak btul2 fikir utk membela rakyat sehingga titisan darah terakhir..?

Just Me said...

poli...tikus. Nanti kita pasang perangkap tikus yer. hahahhaha...

Nak bubar kerajaan ayah pin, susah la macam tu. nnt kalau hook kat kain baju kurung ni tercabut, macam mana? dulu PIN baju yang leh ganti...kalau bubarkan Ayah Pin punya kerajaan...

Auw...kain ku terloroh

Kumprinx said...

gua tau lokasi ayah pin yang terkini.

serius.

tasikmerah said...

lain tahun jgn mengundi! terlompat2. terlompat2.

KARKADEWA said...

bubarkan saja demokrasi!

pipiyapong said...

ayah pin bukan jual putu piring kat pasar malam jerantut ke skang..??

rahimin idris said...

Kikure,
Bini dia maria mariapan kan? Hihi
Sign up la FB.

Sultan,
Baik tuanku! Haha

Keri,
Itu angkasawan la dia. Haha

Farhana,
Ala. Rugi tak mintak autograph haha

Dzul,
Politik sebenar untuk buat duit. Duit itu kuasa sekarang ni kan?

Just me,
Hah, kain ko terlorot? Sexy. Haha

Kumprinx,
Kat mana king? Sound la sikit!

Tasik,
Entah. Aku menyampah dah.

Karkadewa,
Hah, demo lo ni tork seghupo mulo…

Pipi,
Ah, memandai je demeh. Ingat jerantut ni tempat buangan orang sesat ke? Tapi kalau ye boleh juga layan dia borok kan?