Wednesday, November 10, 2010

Terima Kasih Daun Keladi Taro

Orang muda menuntut ilmu memasak gulai daging kawah...

Syukur Alhamdulillah. Saya dengan penuh rasa terharu ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada ibu, adik beradik, kakak ipar dan keluarganya, jiran-jiran, kawan-kawan dan sesiapa juga yang membantu menjayakan walimahtularus saya. Walau pun hujan renyai-renyai, semua berjalan lancar dan selesai dengan selamat. Hujan rahmat dan langit redup dari Tuhan.

Terima kasih juga kepada kawan blogger/penulis yang hadir meraikan majlis saya itu. Anda memang rare. Ramai, memang ramai dan mesra semuanya walau pun kebanyakannya tidak pernah bersua. (Brader Relevan Sokmo dan isterinya paling riuh, kata mak aku). Malah ada kawan yang tidak sempat bertemu kerana pulang awal. Ada juga yang tidak sempat berkenalan. Terima kasih saya ucapkan. Hendak sebut semuanya, takut ada yang tertinggal. You know who you are.


Kepada semua, jika ada kekurangan saya pohon ampun dan maaf. Semoga pertemuan kita pada 7hb November 2010 yang lalu tidak akan jadi pertemuan yang terakhir. Semoga kita ketemu lagi di majlis Pakcik Kordi yang sempat membisikkan ke telinga saya sebelum tergesa-gesa pulang ke Temerloh untuk memandikan cicak tokeknya, “Jangan lupa kenduri nikoh koi pada 01 Ramadan 1424. Koi buat de pasar Ramadan Temerloh te je!”


Terima kasih juga untuk ucapan-ucapan dan yang mendoakan kebaikan walau pun dari kejauhan. Amin..

23 comments:

M-Yusof said...

Tahniah boh,smoga berbahagia dunia akhirat..

AzMask said...

selamat pengantin baru.. mahap byk2 ahkak tak sempat nak g beramah mesra.. memandangkan masa tu pengantin sedang bersantap.. ahkak pon nak santap sekali jugak. pastu anak ahkak tak boleh dok diam.. anak ahkak ler yang jatuh dua kali tu sebab ngejor abahnya yang sedang nangkap gambor pengantin.. pastu lagi masa kenduri tu ahkak jeling2 manja jugak kot2 ternampak en. relevan ker, echam ker... tapi ahkak tak kenal.. nak tegur takut salah orang... walau apa pun tahniah ler ahkak ucapkan..

pst: lama bercuti dari bersiber.. heh hehe heh

Rahimin Idris said...

usop,
terima kasih boh.

azmask,
laa..anak akak ke? nape tak naik sekali bergambor dengan kome? hehe

achik ezam said...

tahniah min...

inshaallah resepsi kt parlimen nanti kami semua datang ok..

ekekekkke

relevan said...

Kita tunggu saja Majelis Pak Cik Kordi pula..jeng2..

Delima said...
This comment has been removed by the author.
Webmaster@Echam said...

Perghhhh.. ramadhan pertame wehhhh.. popalih, tak pernah di buat dek org... kah kah kah

Fadh said...

bengang koi ke aok sebab sengih dulu ke koi...xdan koi nok bertokor jadi cicok tokek, aok dah perasan ke koi...hadiah koi te walau pun simple tapi penuh simbolik...kah kah kah

Nerzhul said...

sory min koi tak dapat datang. apepun grats dan moga bahagia sampai bila bila bila....sampai bila nak abis ntah...

Mazru Majid said...

salam min..

koi mohon maaf tak dtg..apepun koi ucap tahnioh la kat aok..muge muroh rezeki,panjang jodoh ke akhir hayat...amin.

tasekM said...

tahniah minnnnnnnnnnn..... lepas ni kena beli buaian la ni min.


.

pakcik kordi said...

hahaha...bile masa la koi nk kawen ni..kakaaka...dpt jugak koi begambor dgn aok ni..\m/

tahniah min!

Don Balon said...

Selamat memasuki Alam Baru rodonc!!!!!!!!!!

Jejaka Desa said...

Moge berbahgia...

Redz da Tsar said...

Tahniah weyh.. Keh tak pernoh lalu bersua muka dengan aok... hehe...

Semga bahagia sampai bila-bila insya Allah.

k.e.r.i. said...

sorry ler aok.
koi memang nak gi, tapi koi kena kerja hari tu.
selamat pengantin tak-berapa-nak-baru!

cik fatihah said...

hey, selamat pengantin baru.
tahniah.
:)

aku ... said...

belum terlambat rasanya nk ucap tahniah & selamat pengantin baru kat min. mmg nak gi hari tu. tp kat sblh rumoh pun kenduri juge.

bayu timur said...

lme tul xde entry bru yer en.rahimin...sibuk bulan madu ker..hehehe

alif-mikail said...

Barakallah..

tahu la koi tak gi..

Suka Bebel said...

Tahniah bro, semoga kekal hingga akhir hayat dan semuga jadi suami & bapa mithali...

dah lama aku tak berbloging, singgah2 je baru tau ko dah kawen. slamat lah ye?

kakiberita said...

selamat2.. :)

man_helang said...

tahniah bro...slow2 kayuh...ka ka ka...aku bru ari nih bukak blog...dah betahun rasanya tak bukak...nasib password ade ingat lg...