Friday, June 26, 2009

I'll be There

Bagi aku semua manusia adalah aneh. Tapi siapalah kita untuk memahami setiap manusia lain sedang kadang-kadang dengan diri sendiri pun kita keliru dan enggan percaya. Maka setiap saat kita menjadi resah gelisah mengheret peribadi dan kadang-kadang hingga rebah-terlentang di gurun jasad.

Di pentas sekolah dahulu, kami pernah cuba-cuba buat Moonwalk. Tapi tak jadi. Kami ketawa lucu. Waktu itu kami tak pernah terfikir langkah kami akan sampai sejauh ini. Kecuali Ijul, Amin dan Ateng yang sesekali ada melambai-lambai dari simpang-simpang yang jauhnya kini dijarakkan waktu.

P/S: Moga kita semua terlepas dari fitnah kubur. Selamat hari jumaat.



Rest In Peace, King.

13 comments:

jo said...

terkejut jugak dengar berita ni walaupun aku takde la minat pon dkt brader nih...

kuIna LadyInRed said...

siapalh kita utk menjd manusia lain.. so jadilah diri kita sndiri..

syukur dia smpat mndpt hidayah

Don Balon said...

Min..dia masuk Islam ke?

Hidemichi said...

xbleh moonwalk...catwalk je la

@tune® said...

maybe da sapai mase die..
mase kite lom tentu lagi

Fadh said...

bagi koi, dia manusia biasa cuma tuhan bagi dia sedikit kelebihan di dunia. akhirat? itu urusan masaing-masing dengan tuhan.

Fadh said...

min, emailkan no akaun maybank ko. koi nak masukkan duit untuk buku ko.

Redz da Tsar said...

Ajal Maut Ketentuan Tuhan...
Kita yang masih menaip kat PC nie pon tak tau bile akan pergi... Mungkin, esok, atau lusa... Ntah2 jap lagi... Huhu...

*Min, nanti koi emel alamat koi kat aok... Kat Malaya koi bayar.. Bleh?

terrarosa said...

manusia itu semuanya aneh ?
setuju benar...
sebab itu lah keh suka tengok citer alien , predator , Xmen dll...

hihihi... (sila gelak macam kartun Scooby Doo)

abuyusof said...

kutu tak dengar MJ

Cikgu Ibrahim said...

Salam kenal, MJ ni Islam ke atau bukan.

tasikmerah said...

selamat

poyotito's said...

Min,Bukan Deja Vu berapa ringgau? email kat koi no akaun.

poyotito.s@gmail.com