Saturday, August 15, 2009

Updated dekat blog lain.

Aku bukan tak nak updated entri bagus-bagus. Aku banyak sangat masalah dan kerja sejak kebelakangan ini. Tempahan buku Bukan Déjà Vu dekat 10 buah aku tak buat lagi. Macam-macam benda nak buat dan tepis segala musibah. Lawan tetap lawan.

Ini pun baru siap buat cover dan email material ke Don Balon untuk projek dengan kawan-kawan. Lega sikit otak. Lepas ni nak pikir macamana nak siapkan kumpulan cerpen dan novel solo aku pulak. Tak tahu lagi boleh siap ke tak tahun ni.

Jadi aku banyak mencarut. Marah-marah dan mencarut tidak tentu hala. Kena tipu dan kena tindas jangan cerita la. Aku tak percaya lagi dengan orang pakai smart2 dan bawak kereta mewah. Bullshit.

Tapi ada juga tulisan yang bagus aku updated dekat sini. Untuk kawan-kawan atau rodong-rodong yang dah sokong kerja-kerja DIY aku.

Bacalah. Dan senyum. :)

6 comments:

terrarosa said...

kan bagus kalu khabo awal2...
senyummmmmmmm :)))



p/s terasa nak menang lagi, sila ke blog keh.

Ahmad Belia said...

ha, gua nak beli cam ne?

Hashim Zabidi said...

Kalau ia dianggap tugas atau kerja, rasanya tidaklah seberat mana iaitu sekadar personal address Deja Vu utk senang saya berhubung secara personal pulak. Tak berat sangatkan anaknda rahimin!

jo said...

kalu takde stok untuk keh, siap aok!

Hanisham Ab Halim said...

Aok maroh sape wehhhh.. Kalo maroh org smart2 tu memang patut pun. Demeh tu nok ke duit aok je kot. Pastu baru semua settle....

kuIna said...

blog 10 leh buat.. tp nak maintain.. nak update tu selalu kantoi...

apa crita bagus disana...